Tudja meg, hogyan enyhíteheti térdfájdalmát a Voltarennel

Hogyan lehet enyhíteni a térdfájdalmakat otthon

Éppen ezért szeretnék ma bemutatni neked 3 otthoni gyakorlatot térdízületi fájdalom ellen.

Milyen természetes otthoni módszerekkel kezelhető az ízületi gyulladás?

Ezek a gyakorlatok rendkívül egyszerűek és TV nézés közben is elvégezhetők. Így össze tudod kötni a kellemest a hasznossal. Na de nem csigázlak tovább, hanem mutatom az első gyakorlatot térdízületi fájdalom enyhítésére.

Lábnyújtás a talajon Szerintem tudat alatt többször elvégezeted ez a nevetségesen egyszerű mozdulatsort, hogy enyhítsd a térdízületi fájdalmaidat. Egész egyszerűen arról van szó, hogy kinyújtod előbb az egyik, majd a másik lábadat.

Térdfájdalom okai - Budapesti Mozgásszervi Magánrendelő

Na de hogyan is kell ezt helyesen végezni, hogy valóban csökkentse a térdfájdalmat? Mielőtt el kezdenénk a gyakorlatot, ellenőriznünk kell, hogy helyes testtartást vettünk-e fel ülés közben.

Akkor ülsz helyesen, ha mindkét talpad teljes egészében a talajon van, és a boka, térd, csípő mind 90 fokos szöget zárjon be, úgy, ahogy azt a lenti illusztráción is látod.

törött kislábujj biceps tendonitis rehabilitation protocol

A lábaid mindemellett csípőszéles távolságban legyenek egymástól, és húzd ki magadat, hogy egyenes háttal ülj a széken. A gyakorlat elvégzése során arra is ügyelj, hogy a szék kb.

Ha sikerült felvenned a helyes ülőpozíciót, hogyan lehet enyhíteni a térdfájdalmakat otthon hozzá is láthatsz ennek a gyakorlatnak az elvégzéséhez, ami hamar enyhülést hoz a térdízületi fájdalomra. Nyújts ki az egyik lábadat úgy, hogy a sarkad továbbra is érintse a talajt.

Térdfájás fajtái

Tartsd meg ezt a pozíciót kb. Ezt kell megismételned alkalommal mindkét lábadra. Hidd el nekem, bár egy roppant egyszerű gyakorlat ez, de rendszeres végzésével valóban csökkenteni tudod a térdízületi fájdalmaidat.

Erre a célra figyelmedbe ajánlanám az Artro Light újgenerációs porcerősítő készítményt. Na de térjünk vissza a térdízületi fájdalmak elleni gyakorlatokhoz! Mutatom is a következőt! A következő gyakorlat picit hasonlítani fog az előbbihez. Most is, mint az előző gyakorlatnál, azzal hogyan lehet enyhíteni a térdfájdalmakat otthon kezdeni, hogy ellenőrzöd a testtartásodat.

A két lábadat csípőszéles távolságban tedd le a talajra úgy, hogy közben mindkét talpad teljesen a talajon van. Boka, térd, csípő most is derékszöget kellene alkosson.

az ujjak és a lábujjak ízületi kezelése migrációs fájdalom minden ízületben

A bal lábadat nyújtsd ki amennyire csak tudod, majd emeld el a talajtól. Addig próbáld felemelni, amíg vádlid a combod magasságába nem kerül. Vagyis a combod meghosszabbítása lesz az alsó lábszárad.

Térdfájás áttekintés

Amikor a sarkad a talajhoz ér, még nyújtva van a lábad. Ezt követően hajlítsd be a térdedet és tedd vissza a bal lábadat a jobb mellé. Ahogy látod a befejező pozíció pontosan ugyanaz, mint a kiinduló volt.

Ismételd meg ezt a mozdulatsort a bal lábadra még alkalommal, aztán végezd el a gyakorlatot a jobb lábaddal is. Mindkét lábra ugyanannyiszor végezd a gyakorlatot!

A comberősítés is enyhíti a térdfájdalmat Tudom, hogy elsőre meglepően hangozhat, hogy a combizmok erősítésével enyhíteni lehet a térdízületi fájdalmat. Pedig igaz! Ugyanis azzal, hogy megerősíted a combizmokat, leveszed a fölösleges terhelést a térdízületeidről.

Ez pedig tudod mivel jár? Azzal, hogy a térdízületeid végre fellélegezhetnek a teher alól! Ami végső soron azt eredményezi, hogy a térdízületeid is kevésbé fájnak majd. De akkor térjünk is át a gyakorlatra! Ahhoz, hogy elvégezhesd ezt a mozdulatsort, nem kell elhagynod az otthonod kényelmét! Ezért az én szememben máris egy kedvenc gyakorlat! Mint mindig, most is ajánlott első lépésként ellenőrizned a testtartásodat.

Mit tegyünk térdfájás esetén

Legjobb eredményt ugyanis úgy tudod elérni, ha tényleg a megfelelő testtartással végzed a mozdulatokat. A lábaidat nyújtsd ki, és tedd keresztbe egymáson. Majd emeld el a lábaidat a talajtól, addig, amíg kényelmes. Ideális esetben addig kellene emelni a lábakat, amíg azok a combod meghosszabbítását nem adják egy egyenes vízszintesben. A felső lábaddal próbáld lenyomni az alsót, mialatt az alsóval ellenerőt kifejtve megpróbálod a felső lábadat felfelé tolni.

A térdízületi fájdalom okai és enyhítése

Amikor azt érzed, hogy a combod feszül, akkor tartsd meg ezt a pozíciót kb. Cserélj lábat, és végezd el a gyakorlatot ismét. Az a lábad legyen most felül, ami az előbb alul volt.

Mindkét lábra ismételd meg alkalommal a gyakorlatot. Ugyanezeket gyakorlatokat otthoni végzésre mutattam be, de amint látod, olyan egyszerűek, hogy ezeket még akár a munkahelyeden is el tudod végezni egy-egy szabad percedben.

És nyugodj meg, senki nem fog furcsán nézni rád!

vélemények a glükozaminról és a kondroitinről hajlító fájdalom a térd felett

Azonban a Te életminőséged jelentősen javulni fog, ha rendszeresen elvégzed a fenti gyakorlatokat! És a járás is könnyebb lesz majd!

A térdproblémák tünetei változhatnak októl és a súlyosságtól függően.

Arról nem is beszélve, hogy a térdízületi fájdalmad is enyhülni fog. Persze a gyorsabb és hatékonyabb eredményért érdemes porcerősítő étrend kiegészítőt is fogyasztani.

Hiszen a mozgással ugyan táplálékhoz tud jutni a porc és az ízület, azonban, ha nincs a szervezetedben megfelelő tápanyag a számukra, combcsont törés térdkárosodás sok eredményt nem érsz el. Továbbra is éheznek majd a porcok. Éppen ezért kell gondoskodni arról, hogy a szervezeted rendelkezik a porcok és ízületek számára fontos tápanyagokkal.

Ebben segíthet az Artro Light porcerősítő Neked. Ízületi fájdalmaktól mentes napokat.